Senin, 23 November 2020

Belajar Cakap Kelantan

Belajar cakap kelantan kecekkelate loghatkelate. Belajar kecek klate dengan neelofa.

Ini Adalah Kamus Dialek Baling Kedah Sayangi Bahasa Kelantan Kayonyo Bahso Kito Facebook

Skrg saya belajar di kelantan.

Belajar cakap kelantan. Loghat kelantan lama yang sudah jarang di gunakan. Belajar cakap kelantan posted by princecrackermodernist 4 11 pm bahasa kelantan to sesape yang nak belaja loghat kelantan atau yg ade hajat nak kahwen dgn org kelantan baik blajar. Skip navigation sign in.

Kerana mak dan ayah saya berasal dr. Cakap kelantan kecek kelate the dalang. Semoga bahasa nenek mpyang kita ini tidak.

Saya mengalami masalah untuk belajar bercakap kelantan. Video ini mengajar anda untuk bercakap serta memahami bahasa kelantan. Anis takde idea la nk update blog ape kate kalau anis ajar korang bhasa kelantan nak blaja tak tak nak hok alohh haha tak nak duk diam2 haha sape nak blaja jom.

Rasa kekok tp banyak perkataan yang saya tahu. Saya lahir di kelantan tp saya ddk hampir 11 tahun di kuala lumpur. Jom belajar bahasa kelantan kecek klate d selamat petang.

Tambah ilmu korang kan d. This video help you speak kelantanes. Bahasa yang sangat mudah dipelajari dan difahami.

Saya tak sempat nak belajar cakap kelantan sbb mak saya telah membawa saya ke kl pada usia 5 tahun. Awek korea belajar cakap kelantan. Belajar bahasa kelantan kecek klate december 15 2011 perbendaharaan kata bokbong spesis musang ttuyup pepatung pok kor spesis mengkarung ike kkhonge ikan cencaru gelenyar gletah mengenyam getik saksoba absorber supik gelenyar supik rhokrhak plastik bag yang nipis tu.

Blog Family Kelate Kito

Cik Diladayu Blog Mari Belajar Kamus Bahasa Kelantan

Jom Belajar Bahasa Kelantan Part 1 Youtube

Asyaamin Belajo Bahaso Kelate Ke Kita

Video Oh Parok Belajar Kecek Klate Suami Terkejut Maryam Faham Nate Apo Kisah Dunia

Kelantan State Share Jom Belajar Cakap Kelate Facebook

Zwan S Republique Sesuatu Yang Aku Patut Lakukan Dari Dulu Lagi Kecek Kelate Atau Ganu

Bahasa Kelantan

My Travel Loghat Kelantan

Mari Belajar Bahasa Kelantan Youtube

Belog Naniey Apabila Orang Kelantan Cuba Cakap Kl

Belajar Sebutan Loghat Kelantan Youtube

Belajar Cakap Kelantan Dengan Betul Dan Kata Ganti Nama Dalam Loghat Kelantan Youtube

Kelantanese Bahasa Orang Kelantan

Dewan Bahasa Dan Pustaka On Twitter Mari Belajar Dialek Kelantan Dialek Bahasajiwabangsa

Aku Rimas La Peniaga Peniaga Kelantan Ni Belajar La Cakap Kl Kongsi Tular Semasa Forum Cari Infonet

Bahasa Kelantan Pekat

How To Speak Kelantanes Belajar Cakap Kelantan Kecekkelate Loghatkelate Youtube

Qa Seh Syafira Meh Belajar Loghat Kelantan


0 comments: