Kamis, 08 Oktober 2020

Lelaki Yang Tak Banyak Cakap

Agak agak apa yang isteri rasakan dan fikir pasal suami. Me suka lelaki yang moderate tak banyak cakap sgt dan me masih boleh borak dengan dia.

Pin On Mutiara Kata

Akhirnya bergaduhlah suami.

Lelaki yang tak banyak cakap. Lelaki yang kecoh kecoh dan talk cock bukan menjadi kegemaran aku. Masa belom kawin aku tengok dia memang sorang yang pendiam je jarang gile cakap ngan laki. Bagi korang yang dah ada calon tu jangan kemaruk bercinta hingga tahap nak serah apa saja yang ada pula.

Tak suka fikir hal remeh. Lelaki tak suka ambil tahu hal hal remeh kerana bagi mereka banyak lagi perkara besar yang nak mereka fikirkan. Member2 mmg puji la cara dia.

Cuba semak 13 rahsia ini. Rasa rimas kalau ada perempuan lain yg mengendeng dengan dia. Suami dah berubah hati diri tak lagi disayangi dan bermacam macam hasutan negatif singgah di pelupuk hati.

Aku banyak jatuh hati dengan mereka yang mysterious dan tak banyak bunyi. Lagi satu tak semua masalah dan rahsia kita boleh berkongsi dengan orang lain. Aku dah kawin skarang.

Lelaki cuma sweet t4lker tu yang buat wanita tertlpu. Lepas kawin saya start ada keputlhan yang terlalu banyak dan itu petanda awal yang saya mula sy4k ada yang tak kena. Me tak suka jugak lelaki yang banyak peminat ni.

Lelaki tak banyak cakap selalunya senang nak dibawa ke mana mana. Muka pun masam mencuka. Lelaki tak banyak cakap terutama yang jenis pendiam dan lepas kahwin bahkan ada lelaki masa bercinta banyak cakap dan rajin bercakap tapi jadi pendiam lepas kahwin pening kepala dan huru hara rumah tangga kalau isteri tak dapat nak faham le.

Haaa sudahnya isteri membuat andaian. Jadi sebelum memilih lelaki untuk dijadikan suami elok jika diperhatikan semua kriteria ini terlebih dulu bukan apa tak mahu ada pula yang akan stress hingga tahap minta diceraikan lepas dah kahwin nanti. Ada benarnya kenyataan tu acik.

Saya beranlkan diri bertanya sebab benda ni tak pernah jadi kepada saya. Otak lelaki berbeza dengan wanita. Bini aku memang baik sangat2.

Maksudnya ada je yg ditanya dan diborak dengan lelaki b ni. Tak de lah asyik kena bebel jer. Memang nampak ceria dan banyak cakap di luar tetapi dalam hati allah sahaja yang tahu.

Tapi dia x seperti yang aku expect masa kami belom kawin dulu. Aku ingat lelaki suka isteri yang tak banyak cakap. Setiap hari isteri beriya sambut suami tetapi bila buka pintu suami tak banyak cakap.

Bermakna mereka tengok secara menyeluruh globally. Cara pandang lelaki secara bird eye view. Gunakan tempoh ni dengan baik untuk melihat dan mengkaji apakah sebenarnya sikap.

Btw kedua duanya kami berhubung dengan medium utama whatsapp dan call. Ada banyak rahsia yang tak boleh bagitau tapi rahsia lelaki ni dah ramai perempuan tahu atau terlepas pandang. Ada masanya akak merasakan lebih elok ianya disimpan sendiri dan hanya allah sahaja yang tahu.

Hari Hari Macam Gitu Jelah Yeopmazdotcom In 2020 Hari Hari Instagram

Pin On Business

Kesan Vitamin C Untuk Masalah Kulit Berjerawat Jerawat Masalah Kulit Kulit

Pelakon Fathia Latiff Yang Kini Telah Berhijab Penuh Mengakui Dirinya Masih Dalam Peringkat Belajar Banyak Perkara Disebabk Wanita Cantik Jilbab Cantik Wanita

Yeopmazdotcom In 2020 Instagram Photo Photo And Video

Najib Anak Jantan Tidak Takut Didakwa Jika Berundur Mahu Selesai Masalah Negara Mrm Mca Saya Malaysian

Kisahdunia Com Dapat Duit Dengan Kongsi Artikel Info Lanjut Jawatan Kosong Sebagai Writer Di Kisahdunia Berminat Email Resume Anda Ke Pengasuh Anak Bayi

Lelaki Bila Dah Berpunya Tak Perlu Nak Mengurat Wanita Lain Bersyukurlah In 2020

Banyak Kali Akak Call Tapi Bila Dia Jawab Tempat Sunyi Tiba Tiba Terdengar Bunyi Zip Countries Around The World Zip

Banyak Lelaki Termasuk Vip Nak Dekat Tapi Saya Tak Sedia Ruhainies Pelakon Ruhainies Mengakui Dirinya Kera Short Sleeve Dresses Dresses With Sleeves Fashion

Pemimpin Yang Ada Kuasa Dan Memerintah Jangan Hanya Dengar Cakap Pengampu Dan Pembodek Playbill Knowledge News

Munirah Nazri Mmunirahnazrii Instagram Foto Dan Video Instagram Beauty Dan

Gadis Yang Pernah Dipanggil Badak Oleh Lelaki Yang Pertama Kali Bertemu Dengannya Lepas Berke Countries Around The World Incoming Call Incoming Call Screenshot

Naah Inii Kutipan Pelajaran Hidup Kata Kata Indah Kata Kata Motivasi

Tarik Mama Ke Syurga Nanti 72 Hari Kuat Berjuang Baby D Dijemput Illahi Parenting Baby D Baby

Pin On Kata Kata Indah

Pin By Dia Alisya On Quotes Doa Motivation Inspirations Motivation Inspiration Positive Lifestyle Positivity

Hajatkan Suami Bukan Suami Berhajakan Kita Jaga Hati Dari Derhaka 4 Truth Marriage

Cinta Saya Terlalu Mahal Zara Zya Sangkal Cakap Cakap Jahat Tuduhnya Sudah Tutup Pintu Hati Untuk Lelaki Nilai Cinta S Women Zara Countries Around The World


0 comments: