Kamis, 09 Juli 2020

Pandai Cakap Tapi Tak Buat

Masa hang memerintah hang tak buat apapun bila hang dah keluar dari umno bn dan masuk geng pembangkang hang pandai pula cakap. 3 jadi babysitter.

Jangan Selalu Mengutuk Orang Sahaja Takut Nanti Terkena Dekat Batang Hidung Sendiri Baru Malu Dahhabaqdah Tag Kawan H Cute Anime Guys Islamic Art Quotes Deep

Tak bagi isteri drive sendiri bukan manjakan isteri tapi nak buktikan yang dia boleh di harap je.

Pandai cakap tapi tak buat. Kita cakap kita percaya tuhan tapi apa yang tuhan suruh kita tak buat. Sayur sayur sayur. 4 jadi.

Tak ada suami yang lebih romantis melainkan suami yang boleh bagi isteri rehat sementara dia ambil alih tugas jaga anak. Cakap pandai suruh buat tak tahu. Aku rasa cam asyik kena makan ngan kawan sendiri.

Cakap pandai buat tak pon. Najib pandai cakap dulu jadi pm tak mau buat anda subscribe setiap video baru yang diupload memuat naik akan terus dapat kepada anda. Malah ada diantara kita hari ini baginya adalah lebih teruk dari semalam.

Tapi bila dia diberi kerja dialah yang paling banyak alasan yakni 1001 alasan dikemukakan mengelak diri. Dengan itu anak mudah terjebak dengan yang tidak baik. Tidurkan anak pun pandai.

Lebih teruk bukan lah merujuk kepada dugaan yang dihadapi nya. Kita cakap kita sayang islam tapi kita buat semua yang islam larang. Makin byk bercakap makin byk tulis makin dirasakan berat huhu berbalik pada hati.

Kali ni nak cakap pasal hal ni. Agar kelemahan dirinya tidak diketahui orang lain. Namasayaialahnamasaya on april 17 2009 at 8 13 pm said.

Kita cakap nak masuk syurga tapi amalan kita macam nak ke. Kita cakap kita sayang nabi tapi ajaran nabi semua kita tinggalkan. Kita tak pandai cakap bukan alasan tak boleh buat video di youtube tak dinafikan cara penyampaian kita yang menarik mampu menarik orang ramai subscribe pada.

Kelemahan nya ialah tak tahu nak buat kerja. Hang pandai cakap tapi bagaimana layanan kerajaan terhadap sekolah dan guru agama. Mengomen dan mengutuk hasil hasil kerja orang lain.

Kita cakap maksiat itu berdosa tapi itulah yang kita buat hari hari. Tapi masih lagik buat benda yan. 4 thoughts on cakap pandai tapi buat tak tentu lagi pandai.

Hasil muhasabah tahun 2010 satu perkara yang saya perlu terima adalah kelemahan yang perlu saya perbaiki bagi menjauhkan diri dari menjadi muslim yang celaka hidupnya iaitu muslim yang hari ini sama keadaannya dengan semalam.

Pin By Mardhiah Yunos On Marriage Truth Truth Marriage Inbox Screenshot

Gambar Kata Kata Bijak Kebohongan Menyelamatkanmu Sementara Tapi Menghancurkanmu Selamanya Kutipan Pelajaran Hidup Kata Kata Motivasi Bijak

Suami Berdikari Isteri Rajin 3 Working Together Inbox Screenshot

Jangan Pandai Cakap Je Buat Tak Reti Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Malaysia Quote Instagram Instagram Posts

Nak Buat Tudung Labuh Ni Senang Jer Aku Percaya Semua Orang Pandai Buat Tapi Sajer Nak Tunjuk Gak Cara Buat Style A Hijab Tutorial Cara Hijab Fashion

Pernah Tak Orang Tak Puas Hati Dengan Kehidupan Kita Padahal Kita Tak Kacau Mereka Pon Itu Tanda Hidup Kita Lebih Bahagia Instagram Quotes Google Images Image

Menegur Jangan Sampai Menghina Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Be Yourself Quotes Self Love Quotes Islamic Quotes

Selalu Bersangka Buruk Terhadap Kakak Ipar Wanita Ini Dapat Pengajaran Berguna Selepas Ibunya Sakit Countries Around The World Other Countries Asmara

Pin By Arara Qaisara On Koleksi Instagram Instagram Ios Messenger Inbox Screenshot

Mulut Memang Boleh Tipu Semua Orang Tapi Cuma Satu Yang Tak Boleh Tipu Hati Orang Kutipan

Jangan Hanya Pandai Mengukir Dan Bijak Berkata Kata Tapi Hakikatnya Kita Hanya Membuat Dia Bergantung Tidak Bertali Bijak

Isteri Adakan Kehidupan Sendiri Terancang 1 Quotes Inbox Screenshot

Pin Oleh Mohd Ubaidi Abdullah Zabir Di Reminder 2 Dengan Gambar Instagram Orang

How To Make An Interesting Art Piece Using Tree Branches Ehow Interesting Art Art Pieces Art

Pin Di A Sound Heart

Selamat Pagi Hiasi Pagi U Olls Dengan Secawan Teh Tarik Mincha Sedapp Uzmakosmetik Tehtarik Ipohmali Malaysian

Pin On Orang Sabah

Pin On Dah Habaq Dah

Pin On Brainfood


0 comments: