Sabtu, 18 Juli 2020

Cakap Kelantan Pekat

603 2300 8010 603 6157 3939. Dia pnya kecek klate mmg pekat.

Oghe Bachok Uniknya Loghat Kelantan Bahasa Kelantan فيسبوك

Skrg saya belajar di kelantan.

Cakap kelantan pekat. Pertuturan bahasa harian bahasa kelantan ata istiloh laingnyo kecek kelate merupoke bahaso ore hok duduk kak kelate malaysia. 3a 5 6 cubic space no 6 jalan teknologi 3 4 taman sains selangor 1 kota damansara 47810 petaling jaya selangor darul ehsan malaysia. Saya mengalami masalah untuk belajar bercakap kelantan.

Pak cik melayu cakap tamil. Iyo bena sungguh ni bahasonyo tengku f kry hok doh tekena kak serato dunio sebak sekso manohara gadih indon hok nok pulok dikawini tengku fakhry padoha sokmo ore doh tau tengku fakhry tu jahaknyo minto ampung rupo pong buruk lagu tu. Kerana mak dan ayah saya berasal dr.

Korang kena tengok. Eh asal mintak plak. Trjumpa lelaki africa ni kt dpn maybank sentul raya.

Rasa kekok tp banyak perkataan yang saya tahu. Ye ke adlia haha akak ingat kechek tu bahasa kelantan eh kechek tu bukan maksudnya cakap contoh ayat. Saya tak sempat nak belajar cakap kelantan sbb mak saya telah membawa saya ke kl pada usia 5 tahun.

Tapi overall jay cepat belajar. Comel gila jay penyampai radio hitz fm belajar kecek kelantan. Dialek kelantan 23 ogos 2015.

Spm kenali akar kita. Hahahaha sorry jay sekali sekala kena prank kan. Saya lahir di kelantan tp saya ddk hampir 11 tahun di kuala lumpur.

Aku boleh cakap pekat terengganu sebab pernah sek rendah beberapa tahun di terengganu then secondary school semua kat terengganu. Penguat kata kata dalam bahasa kelantan manis lleting masin ppeghak pahit llepe mase ppughik tawar eber putih ssueh hite llege biru nnehe kenye bbonyah comel llote gemok ddebok busuk banga hapok kohong bunga bahasa dalam loghat kelantan ada beberapa bunga yg unik dan menarik antaranya.

Jom Belajar Loghat Kelantanese Amirnawawi

Video Pickup Line Kelate Ameera Khan Jadi Perhatian Netizen Azhan Co

Aliayeaahhh Habaq Tak Awat

Meta La Tak Boleh Brain Viral Gelagat Model Cina Kecek Kelate Lawak Habis Kisah Dunia

Video Sekali Minah Saleh Ini Keluar Cakap Utara Ternganga Dibuatnya Hebat Betul

Saing Bahasa Kelantan

Kecek Kelate Kk Zokkun S Logs

Jika Anda Faham Loghat Kelate Maka Patut Baca Surat Ini Ben Ashaari

Bahasa Kelantan Pekat

Kenapa Ramai Tak Suka Orang Kelantan Faizal Fredley

You Know She S Pissed When She Goes Full Kelantan Malaysia

Asyaamin Belajo Bahaso Kelate Ke Kita

My Travel Loghat Kelantan

Tlt Power Sdn Bhd 4 Visitors

Kelantanese Bahasa Orang Kelantan

Indahnya Loghat Kelantan

May 2014 Blogprojek

Budak Kelantan Super Cool Tip Sebenar Buat Duit Daripada Facebook


0 comments: